Sommarnumret av Örnen är på väg!

Örnen sommar 2018Sommarens Örnen är på väg - som vanligt mycket fin läsning för sommarens lata dagar!

När du får tidningen, kontrollera baksidan och texten uppe vid adressfältet. Där hittar du en text som anger vilken av tre kategorier du tillhör:

E-post OK – Då är din registrering OK

Betyder att du har varit inloggad på dina medlemssidor och därför kan antas ha riktig e-mailadress i medlemsregistret. Om du vill uppdatera adress eller annan information, så loggar du bara in och följer instruktionen under vår sektion för vanliga frågor.

Inte inloggad – Du har en uppgift att lösa

Betyder att du är registrerad i systemet med en e-mailadress som vi antar är korrekt, men som du inte har bekräftat genom att logga in - gör därför det. Om du inte kan logga in – glömt användarnamn och/eller lösen, så kan du själv fixa problemet, se instruktion här.

Utan e-post – Du kanske också har en uppgift att lösa

Det betyder att du är registrerad i medlemsregistret, men utan e-postadress. Det betyder också att du inte har kunnat motta inloggningsinformation eller annan information som vi skickar via e-mail.

Om du trots allt kan nås via e-mail så ber vi dig skicka ett mail till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. med namn, GU och födelsedatum - då blir också du registrerad med riktig information och kan logga in på medlemssidorna.